ТЕСТ - АНКЕТА для батьків
на визначення здібностей дітей
Шановні батьки! Якщо ви помітили певні здібності у своєї дитини, вважаєте її нестандартною, пропонуємо заповнити анкету. Вона допоможе:
- визначити найяскравіші здібності вашої дитини.
- Оцінити перспективи дитини.
- Прийняти правильне рішення, обираючи види занять з нею.
ІНСТРУКЦІЯ: кожна характерна ознака здібностей оцінюється від 2 до 5 балів.
5 балів – характеристика особливо притаманна вашій дитині;
4 бали – характеристика виражена добре;
3 бали – характеристика проявляється, але інколи.
2 бали – характеристика не проявляється
Після заповнення анкети підсумуйте загальні бали кожного виду здібностей. Про високий рівень розвитку певних здібностей можна говорити, якщо ваша дитина набере не менше, як 12 балів у певній графі.
Прізвище та ім'я дитини _____________________________________________
Група __________________________________________________
№ з /п | Види здібностей | Бали |
Музичні: | ||
1. | Любить музику і музичні записи, завжди прагне туди, де можна послухати музику. | |
2. | Швидко реагує на ритм і мелодію, уважно вслухається в них, легко запам'ятовує. | |
3. | Якщо співає, то вкладає у виконання свої почуття, енергію, передає свій настрій. | |
Загальний бал | ||
Артистичні: | ||
1. | Часто, коли дитині не вистачає слів, вона виражає свої почуття мімікою, жестами, рухами. | |
2. | Змінює тональність і гучність голосу мимоволі, наслідуючи людину, про яку розповідає. | |
3. | З великим бажанням виступає перед аудиторією, навіть перед дорослими. | |
Загальний бал | ||
Літературні | ||
1. | Розповідаючи про щось, уміє дотримуватися образного сюжету, не втрачає основної думки. | |
2. | Любить фантазувати на тему реальної події, причому додає до розповіді щось нове і незвичайне. | |
3. | В усних розповідях добирає такі слова, що добре передають емоційні стани й почуття героїв. | |
Загальний бал | ||
Художні | ||
1. | Не знаходячи потрібних слів, дитина починає малювати або ліпити для того, щоб висловити свої почуття. | |
2. | Любить малювати чи ліпити людей, тварин, різні предмети. | |
3. | Прагне створити щось: прикрасу для кімнати, одягу тощо. | |
Загальний бал | ||
Спортивні | ||
1. | Дитина енергійна і повсякчас хоче рухатись. | |
2. | Дитина смілива, не боїться дрібних травмувань. | |
3. | Краще від однолітків фізично розвинута, рухається легко, пластично. | |
Загальний бал | ||
Інтелектуальні | ||
1. | Добре мислить, розуміє причини і мотиви вчинків інших людей. | |
2. | Має хорошу пам'ять, любить спостерігати. | |
3. | Ставить багато продуманих і доцільних ситуативних запитань. | |
Загальний бал | ||
Науково-дослідницькі | ||
1. | Уміє чітко висловити словами чужу і свою думку або спостереження. | |
2. | Часто намагається знайти своє пояснення причин і змісту подій. | |
3. | Пробує малювати схеми, створювати конструкції. | |
Загальний бал | ||
Технічні | ||
1. | Цікавиться різноманітними механізмами й машинками. | |
2. | Полюбляє розбирати старі прилади, радіоапаратуру. | |
3. | Любить поглядати журнали, де є креслення, схеми тощо. | |
Загальний бал |
Коментарi